tirsdag 1. mai 2012

Vinnere / Winners

I går kveld ble vinnerne av min Giveaway trekt. Hvert navn fikk sitt nr. og deretter ba jeg mannen min si tall.

Toalettveska +litt ekstra går til #13 Marina

Neste tall ble #21 Lena

En liten "trøstepremie" går til #16 Hiks

Gratulerer til vinnerne! Dere må sende meg adressen, så kommer premien om ikke lenge.

Tusen takk til alle som ønsket å være med!

Last night was the drawing of my Giveaway. I gave each of you a number; then asked my DH to say 3 ones.

The make-up bag + a little bit extra goes to #13 Marina.

The next number he picked was # 21 Lena

A little 3. prize goes to #16 Hiks

Congratulations to the winners! Please send me your snail mail address.

Thank you very much to all who wanted to join!

Oddbjørg


5 kommentarer:

Grethe sa...

Gratulerer til de som vant!Hyggelig at du hadde en giveaway, Oddbjørg,gleder meg til neste gang,da vinner jeg nok ... LOL ...

marina sa...

I am so excited to have won a prize! Thankyou so much. I will email you my address.

LeKaQuilt sa...

Ååååå så heldige vi er :o) Også spennende. Ha fortsatt en fin uke.
Klem

Hiks sa...

Hurra !! Sjelden jeg vinner !!!
*Glad*

Elyte sa...

Congratulations to the lucky winners. Well done Marina!