torsdag 10. mai 2012

En liten og en stor / One little and one large



Babygenseren er en UFO som bare manglet montering. Nå er den strøket av lista. Den er strikket i 100% merinoull.

Godt å være ferdig med Setesdalsgenseren også. Det er størrelse large, strikket i Heilo.

The baby sweater is a UFO which I only had to assemble. Now it's off the UFO list. It's made of 100% Merino wool.

It's also good to be finished with the "Setesdal" sweater. It's size large, knitted in the yarn Heilo (100% wool).

Oddbjørg

8 kommentarer:

jofridsquilt sa...

Du er flink å halda deg på sporet. Ha ein fin dag. Klem Jofrid

marina sa...

love the soft colours of the yellow jumper and the black one is so fantastic. Is that a traditional pattern? Your knitting is wonderful.

Edny sine puslerier sa...

Det er alltid godt når et arbeid er fullført. Så flink du er:) Og det ser veldig fint ut også;)

Anne-Mettes Oaser sa...

Du milde hvor er du flittig med at få ting gjort færdige. Skønne sweaters som vil vække jubel.
Knus

Terry sa...

What beautiful sweaters! Congratulations on getting them finished! :0)

Michele sa...

Such nice sweaters! Your knitting is lovely :-) congratulations on getting a few UFO's finished!!

Birgitte sa...

Så fine gensere!! Den gule var skikkelig frisk og fin:) Jeg er selv veldig glad i tradisjonell norsk strikk, så syns setedalsgenseren var helt nydelig! Jeg holder forresten på med en kofte i setedalsmønster selv, gleder meg til den blir ferdig:)

M sa...

Hei snupp! Prøver å legge til bloggen din til Bloggedamer40+, men jeg blir kastet ut hver gang...kanskje det har noe med Mac`en min å gjøre, det hender at den plutselig protesterer når jeg skal gjøre noe...kanskje et hint om at jeg har vært lenge nok på nettet...
Jeg prøver igjen i morgen kveld, gir deg et hint når den er på plass!
Klem, M