tirsdag 15. mars 2016

Snømenn / Snowmen

I dag er det både vått og grått, så jeg kunne lett laget snømenn ute. Men jeg valgte å lage de på syrommet. De to små veggbildene er laget etter et mønster av Wenche Martinsen.

Today I could have made snowmen outdoors because it's raining, and we still have snow. But I prefered to make them in my sewing room. The two little wall hangings are a pattern by Wenche Martinsen.
Mønsteret på spisebrikkene er fra Bente Malm. Syntes snømennene var morsomme å sy.

Four new table mats are finished too. Design: Bente Malm.
It was fun to make these snowmen.
Tusen takk for mange koselige kommentarer på de siste innleggene! Jeg setter stor pris på tilbakemeldinger!

Thanks a lot for positive comments on my latest posts! I appreciate every word.
Oddbjørg

5 kommentarer:

Unknown sa...

Hei og god formiddag. Du slette tid så flittig du ahr vore i dag da. Kjempefine snømenn må eg sei. Så langt kom eg ikkje i min sy karriere med duker. Gav meg lenge før det. du er knallflink da. No skal eg rydde vekk etter lunchen min og skifte litt kled eog ut i sola ha ein fin inne dag min venn. klem

Anonym sa...

Makan!!!! Her er det også grått og kaldt idag og nå begynner det å snø t.o.m !!
Men i motsetning til deg som blir kreativ og syr de flotteste ting i dette været sitter jeg bare og glaner ut....vil ha VÅR nå!!!! Kanskje jeg burde ta meg sammen, snu ryggen til møkkaværet og sy noen hus???
Likte spisebrikkene veldig godt. Mer anvendelig enn brikker med nisser på (som jeg OGså synes er veldig søte)men snømenn kan man ha så mye lenger på bordet! bare ikke NÅÅÅ daaaa;-)
Klem fra Annette

Cheryll sa...

Those snowmen are gorgeous...xox

Siddis back home sa...

Så flotte de var! Her hos oss er våren igang for fullt, men jeg må holde meg inne med to syke barn.... ute skinner sola! Ha en fin torsdag hos deg, Happy Quilting!

Anonym sa...

I love snowmen, and all of yours are adorable.