tirsdag 3. desember 2013

Litt strikking / Some knitting

Det blir litt strikking på kveldstid. Fanagenseren ( str. 4 år ) i 2 blåfarger er fødselsdagsgave. Genseren er strikka i 100%merino ull. 
In the evenings I knit a a little. The pattern of this sweater is named "Fana". I have use 2  blue colours, size 4 years and I have used a soft yarn (100% merino wool)
3 votter?  Ja, det har sin forklaring. Dette er et par kjærestevotter, så den største skal romme to hender :-) Garntype: Rauma finullgarn.
3 mittens? Yes, that's correct. It's for a young couple were they both want to have a hand in the largest one :-) 100% wool.
Til advent måtte jeg jo strikke en lilla kjøkkenklut.
I had to knit a dish cloth in purple for advent. 
                                           Oddbjørg

2 kommentarer:

Vibbedille sa...

Ååååå dette var lekkert! Elsker slike votter :)

Veldig koselig blogg du har og tusen takk for kommentaren inne hos meg :)

KOS deg og ha en flott onsdag :)

Klem Vibbedille :)

Unknown sa...

Hei, her var det jammen masse fint.flott genser. Morsommt vottepar og koselig kjøkkenklut. Du får gjort masse du og skjønner eg. bare at du ikkje skryter så mye aqv kvar ting som eg gjer. hehe. håper du koser deg masse med pinner og garn i drittvert fremover. Klem fra meg