mandag 2. mars 2020

Strikking / Knitting

Jeg må alltid ha et strikketøy tilgjengelig. Det har blitt en del strikking de siste månedene; både små og litt større prosjekt.

I always have to have some knitting available. The last months I have finished some projects which you can see below.


Genseren "Hinder" fra Sandnesgarn. Str 4 år


Ludvig-gensere fra Klompelompe, men har ikke brukt hele borden. Str. 1 og 4 år


Ullsokker voksne; kort og lang legg.


Ullsokker barn


Genseren "Telemark" fra Sandnesgarn. Str. L


Skjerfet "Stripa". Design Bitta Mikkelborg.


Babyvotter i Selbumønster.

Ha ei fin uke!

Have a nice week!

Oddbjørg


4 kommentarer:

Bundingen sa...

Så mye fint du har strikka! Søte babyvotter er et blikkfang og stripa-skjerfene. Mange timer med hygge ser jeg! Så heldige vi er som har glede av å strikke......

Klem fra Ingunn

Debbie Sauer sa...

Beautiful! You must use your time wisely, so many beautiful things.

Barwitzki sa...

Herlig du har strikket... så fint. Jeg liker vakre klassisk mønster.
Hilsener til deg. Takk for vakre bilder.
Ha masse glede fortsatt med strikke ... kos deg.
Nå jeg har ferdig min genseren... gleder meg.
God kveld og god ny uke. Viola

Siddis back home sa...

Oi, oi! Du har jammen vært produktiv! Tusen takk for hyggelig kommentar på bloggen min! Jeg likte godt de skjerfa du har strikket må se om jeg finner mønster på dem. Ha en fortsatt fin uke og Happy Knitting!