torsdag 3. desember 2015

Desember / December

Vi har nådd siste måned i 2015, og det betyr juleforberedelser av mange slag. Pakker sendes og mottas. Jeg har allerede fått koselig post fra Australia i forbindelse med Chookyblues hemmelige julebytte (SSCS). Den minste pakken kunne jeg åpne med det samme .....

It's December already, and the Christmas preparations are started. Parcels will be sent and received. Lucky me - a couple of days ago a parcel from Australia arrived.  The annual secret swap hosted by Chookyblue is so exciting. I was allowed to open the little gift .....
Innhold: 2 dekorasjoner + en kjøkkenklut. Tusen takk til Jo som var min hemmelige venn. Hva som er i den største pakken får jeg først vite julekvelden. 

Contents: Two lovely decorations and a dishcloth made by Jo. Thank you so much! The other present will be opened on Christmas Eve.


 I går morges var det skikkelig julestemning ute, og vi hadde håpet på at det skulle vare ei stund, men i dag er idyllen borte. Regn og vind - det er bare å kose seg inne.

Yesterday morning it was so nice outdoors with some snow and the Christmas tree on the balcony. But unfortunately it didn't last. Now it's raining and blowing. Most of the snow is gone :-(
Tusen takk for alle fine kommentarer jeg har fått på de siste innlegga! Jeg setter stor pris på at dere tar dere tid til å legge igjen noen ord!

Thanks a lot for all kind comments lately. I appreciate it.

                                             Oddbjørg

4 kommentarer:

Unknown sa...

Ikkje mye julestemning ute, men inne får vi kose oss etter beste evne. Og både eg og du er flink til det tror eg. kjekt med pakker fra fjern og nær vil eg tro. Fotte ting du fikk pakke opp med det samme. Er ikkje heilt sikker på om eg skal vente med resten av julehandelen til neste helg, eller om eg skal gå til sentrum i morra. Får kanskje sjå på veret først. Ønsker deg ein fin kveld vennen. klem

Debbie Sauer sa...

You are so organized! I really need to get shopping.

Chookyblue...... sa...

a lovely ornament from jo............enjoy and i hope you have some lovely snow.........

Jo sa...

I'd like to see the snow and have a white Christmas once. Not sure if it will happen.
Hope you use your cloth. It's not long now to open the other gift.... Hang in there...