onsdag 23. september 2015

Heldig / Lucky

Merete hadde en "gi bort" på bloggen sin nylig. Tenk at jeg var en av to heldige vinnere av denne votteboka. Boka ( og et fint kort) lå i postkassen i går, så i går kveld hadde jeg  riktig ei kosestund med å bla/lese i den. Utrolig mange fine mønster. Snart skal jeg i lageret mitt av finullgarn for å finne farger til første paret. Men jeg må få unna et par UFOer først. Tusen takk Merete!
Merete had a Give-away recently. I was one of the winnerof this book. There are so many different patterns, and they all are made from the stories of fairy-tales.  I really look forward to knit mittens both for children and adults. But first I have to finish a couple of UFOs. Thanks a lot Merete!
                                          Oddbjørg

6 kommentarer:

Unknown sa...

Gratulere med fin premie. Det er kjekt å ha alger av garn da, når ein får slike bøker i hus. Sikkert ei flott bok det der. HAdde nok passa til mitt garn lager også den. Men no har eg no nok oppskrifter å prøve emg på tror eg. Vel nok får ein vel aldri da men.
ble ein ok dag med veret her også. Spørs om eg må ut ein tur i ettermiddag alikevel. Vi får sjå. Først må alle stikene av knekkebrød gjøre seg ferdig. Ha ein flott dag videre klem

Angelikas quilts and knits sa...

Tillykke med den fine præmie. Den kan man kun blive glad for :-)

strikkeglade hilsner
Angelika

Frederika sa...

Gratulerer med den fine premien. Det er jo morsomt å få nye oppskrifter.

Anne-Mettes Oaser sa...

Sikke en dejlige præmien :-). Tillykke med den.
Wauh, Nancy koften er flot. Den ville jeg også straks være flyttet ind i.
God aften, kære Oddbjørg.
Knus Anne-Mette

Siddis back home sa...

Gratulere, så heldig du er!

Anonym sa...

Vil jo si at boka kom til riktig hus!!!!!
Gratulerer så masse!!

Klem fra Annette