onsdag 12. august 2015

Strikking / Knitting

Et grått vikleskjerf  (i alpakka og mohair ) er ferdig, og et nytt er på pinnene. Denne gang ble det blåturkis farge. Greit å bruke av garnlageret.
A grey scarf ( made of alpaca + mohair )is finished, and a new is on the knitting needles. 
Strikkeveske er kjekt å ha om en skal ha med seg strikketøyet på f.eks.buss eller i bil. Denne har alt fått ny eier.
A knitting pouch is a good thing to have if you bring your knitting with you on the bus or in the car. I have made more of these earlier. This one is already at the new owner.
                                                       Oddbjørg

3 kommentarer:

Siddis back home sa...

Flotte skjerf, har akkurat startet på et slikt i et herlig garn som heter Pus. Flott veske1

Unknown sa...

Og den glade eier er meg :). Den var kjempefin. Anbefales veldig.
Kjekt å strikke opp litt til lageret av lageret også. Da skal eg ikkje3 sei kva eg skal gjere no, siden du ikkje har samme ver som meg i dag. Men før eg skal gjøre det. Så blir det ein tur i nettbanken. Kos deg med ditt i dag du. klem

Elyte sa...

Are you getting ready for winter?
Good fabric for a knitting bag.