onsdag 10. desember 2014

Nye votter/ New mittens


Mesteparten av det som dukker opp i postkassen denne måneden må man vente med å åpne. Men nylig kom det en forsinket fødselsdagsgave - hadde dag i oktober. Det var flere ting i pakken, bl.a.disse fine vottene. Nå kan jeg møte vinter og kulde uten å fryse på hendene. Tusen takk til Elin, mi venninne på Island!
Most of the parcels you find in the post box in December you have to wait with the opening. But recently I received a belated birthday present - my day was in October. Among other things I got these beautiful mittens. I'm now ready for the cold winter days :-) Thanks a lot to my Icelandic friend Elin!
Oddbjørg

1 kommentar:

Unknown sa...

Det var noen ordentlige fine votter. Noe eg kunne tenkt meg å prøvd meg på. Hm. Men eg finner nok ei anna spennende oppskrift. Heldige du.
Håper du koser deg i adventstida og byter dagene. klem