mandag 21. januar 2013

Trivelig helg / Cosy weekend


Lenge siden sist. Kreftene begynner å komme tilbake - og godt er det! Symaskina har hatt ferie i over en måned, men i helga tok jeg den i bruk igjen. Jeg har sydd et par dager sammen med 5 andre. Utrolig koselig. Med varme i en god, gammel vedovn, mye latter og lyden av ulike symaskiner kunne vi ikke hatt det bedre. Ja, litt føde måtte jo også til :-)
Jeg fikk sydd sammen bunnen på en juleløper ( AnnAKas "Nissegaver"). Stoff til 2 slike løpere ble kjøpt i okt. 2011. Den første sydde jeg ferdig bunnen på med det samme. Nå skal applikasjonene prioriteres slik at de kommer ut av UFO-stabelen.
It's been a while since last post. The energy is slowly coming back. The sewing machine has had holiday for more than a month, but this weekend I have used it. Together with 5 friends I have been sewing. We had a very good time.
I started with a Christmas table runner. Fabric for 2 of these were bought in Oct. 2011. Now I have to applique on both of them. I don't want to have them as UFOs any more.
Jeg begynte også på et nytt prosjekt. Håper det blir til en quilt med tid og stunder.
I also started a new project. Hopefully it will become a quilt some day.
                          Ha ei flott uke! Have a great week!

                                            Oddbjørg

7 kommentarer:

Anonym sa...

love your xmas runner Oddbjorg.xx

Angelikas quilts and knits sa...

jeg glæder mig til at se fortsættelsen :-)
quiltehilsner
Angelika

marina sa...

can't wait to see your applique additions to your runner.
the fabric for your new project look lovely.

Hellen Sigurbjörg sa...

Jeg elsker røde/hvite stoffer. Duken kunne nesten stå som den er. Gott nytt år, Oddbjørg!

QUILTING IS BLISSFUL, DI sa...

Hi Sweets--glad you are feeling better--and am able to stitch again--love your runner--and am anxious to see what you will do with the strips of cloth???
Hugs, Di and miss gracie

Elyte sa...

Glad to hear that you are feeling better and sewing again.

Anonym sa...

There's nothing like a weekend of sewing with friends to get one restarted! Love what you showed here. I can only imagine the laughter and munchies. =)