tirsdag 6. april 2010

Hyggelig hilsen

Tusen takk Tone for pokalen! Det var overraskende og hyggelig!
Regler for awarden:
Kopier awarden til bloggen din.
Link til den personen som ga deg awarden.
Fortell 7 interessante fakta om deg selv.
Velg 7 andre bloggere som du sender awarden videre til.
Link til deres blogger.
Legg igjen en kommentar i bloggen deres slik at de får vite om denne awarden.

Fortelle noe om meg selv - vel, det kan jeg jo, men om det er spesielt interessant vet jeg ikke.
* Jeg drikker ikke kaffe.
* Liker å gå turer i skog og mark
* Jeg storkoser meg når jeg kan sitte ved symaskina eller i veven.
* Høstfargene er mine favoritter.
* Drømmer om en gang å kunne tilbringe en eller flere dager i noen amerikanske quiltebutikker.
* Liker å lage restetepper.
* Glad i å lese; lydbøker er en flott oppfinnelse.

Det er så utrolig mange flotte, inspirerende blogger. Å velge noen framfor andre er vanskelig, så jeg ønsker å gi denne pokalen til de som er innom bloggen min. Tusen takk for alle positive tilbakemeldinger. Slikt varmer.

Ingen kommentarer: