torsdag 1. februar 2018

UFO

I går kom jeg over ei eske med over 100 blokker som jeg helt hadde glemt. Husker ikke årstall da de ble sydd, men det er lenge siden!! Kan jo ikke bare kaste de, så  mitt mål for februar er å få sydd de sammen til en topp.
 
 
Yesterday I found about 100 blocks in a box. I don't know how many years ago I made these - I had totally forgotten them. I can't just throw it away, so my OMG for February is to assemble them into a top.
 
 
I'm linking up with  Elm Street Quilts
 
 
Oddbjørg
 

4 kommentarer:

Patty sa...

How fun! Thanks for linking up with Elm Street Quilts One Monthly Goal and good luck with your project.

Bonnie sa...

Good for you to tackle those blocks. You'll have a cozy quilt for you or one you can gift to someone else.

Siddis back home sa...

Gøy å sy ferdig gamle ufo'er!

Anonym sa...

I alle....
der kom jeg på at jeg har slike hjerter liggende jeg også....men HVOR???
Gamle er de, skikkelig gamle!! Ikke fra siste århundret da men like etter...(skam)
Regner med de dukker opp i årets løp for jeg skal rydde og flytte sysakene mine for ørtende gang!!!
Men om jeg syr de sammen til et teppe?? Aner ikke, men godt å vite hvor de ER om ikke annet;-)
Klem fra Annette