tirsdag 21. juni 2016

Aktiviteter inne / Indoors activities

Sommerværet er ustabilt. Med skodde, regn og lave temperaturer har det vært mer fristende å kose seg inne. På syfronten har jeg omsider fått ferdig blokkene som skal i resteteppet.

The weather hasn't been what we wanted lately. With fog and rain it has been more tempting to do something nice indoors. If you have seen the previous post, you know I have been working with scraps. Now I have all blocks for the quilt made.

Har fått unna en liten UFO også. Gryteklutene er klare til bruk.

A little UFO is finished. The potholders are ready to be used.

På pinnene har det vært restegarn. Disse lestene får varme noens føtter når kulda setter inn.

I have also knitted a pair of socks from left-overs yarn. These will warm someone's feet  when the winter comes.
                                                     Oddbjørg

3 kommentarer:

Unknown sa...

Sjølv om veret ikkje har vore skikkelig sommerver hos deg, så har du likevel ikkje kjeda deg ser eg. flotte grytekluter og gode sokker. Firkantene dei får eg sei kva eg syns om når du ahr begynt å fått laga teppet ditt hehe. Ha ein fortsatt fin kveld. Og uke. klem

Angelikas quilts and knits sa...

hej Oddbjørg,
vejret kan vi heller ikke prale med. Der var 2 eller3 rigtig gode uger, men nu er det enten til vinterfrakke eller gummistøvler. Men pyt med det ! Vi kan jo sagtems får tiden til at gå :-) Jeg meget spændt på quilten !

quiltehilsner
Angelika

Hellen Sigurbjörg sa...

Artige blokker i resteteppet, blir spennende å se dem sammensydd!