fredag 28. mars 2014

Toalettveske / Pouch

Fikk lyst til å sy ei toalettveske etter oppskrift fra Liv Iren. For å gjøre det enkelt brukte jeg bare en stoffbit. Blomsten hadde jeg til overs fra et gammelt prosjekt, så applikasjonen gikk snart. Oppskrifta var veldig grei å følge. Tusen takk Liv for at du deler med oss andre!

After visiting Liv Iren's blog a few days back, I wanted to try her pouch tutorial. I used only a piece of fabric. The flower was a left over from an old project. It was easy to follow the tutorial.
Thanks a lot Liv for sharing!

 
Ta en titt innom Livs blogEn blir glad av fargevalget hennes.

Liv's blog is worth a visit. She uses "happy" colours.

                         God helg !
               Have a nice weekend!

                         Oddbjørg

8 kommentarer:

Livihus sa...

Hei, Oddbjørg!

Jeg blir så ubeskrivelig glad og stolt når noen viser til bloggen min, og ikke minst når noen prøver ut min første tutorial! Tusen, tusen takk :-):-)
Mappa di ble kjempefin, virkelig morsomt å se din variant av både blomster og fargevalg!

En "rætteli" trønderklem til deg :-)

marina sa...

lovely little zipper purse,
I will definitely pop over to Lin's blog to have a look.

Anonym sa...

Very cute ,what a lovely pattern,love your flower on it.xx

Leanne sa...

thats so pretty

Cattinka sa...

A nice pouch. Thank you for the link to the tutorial.
KATRIN W.

Unknown sa...

Flott toalettveske du har laga. Du tryller frem masse flott med stoff og symaskin syns eg. Håper du får ei flott helg klem

Sunna Reyr sa...

I will check this out thank you, your little bag is beautiful.

Elyte sa...

Lovely. Thank you for sharing this one.