torsdag 29. august 2013

På tampen av august / At the end of August

Jeg har sydd en helt enkel liten veske til å ha strikketøyet i. Veldig kjekt når en bl.a. er ute og reiser. Dette er mitt juli/augustbidrag i utfordringa Di har gående dette året.
I have made a simple little bag for knitting projects. Very handy to have when you are traveling for instance. This is the personal item in Di's challenge for July/August.
For ei tid tilbake vant jeg en Jelly Roll (innlegg her). Nå har jeg plukka ut noen av stoffa med tanke på en løper. Har begynt å skjære, men mangler bakgrunnsstoff. Kan nok ta litt tid før sluttresultatet kan vises.


Some time ago I won a Jelly Roll. The red ones I want to use for a table runner. But I need some background fabric, so I guess it will take some time before I can show you the result.
Have a great day/evening!
Oddbjørg


6 kommentarer:

Hellen Sigurbjörg sa...

Praktisk med en slik pose for strikketøjet. Jeg bruker én for ting som tilhører strikken. Stoffene du har plukket fra jellyrollen er nydelige!
Ha det bra fremover!

Anthea sa...

Hi Oddbjorg! The fabrics for the table runner are lovely, good luck finding the backing

2ne sa...

Praktisk strikkemappe du har sydd deg. Ser ut som du har startet på et spennende prosjekt :-)
god helg

Anonym sa...

love the knitting bag Oddbjorg and cant wait to see the table runner.xx

Liv Aagot's Quilt Blog sa...

Så søt og praktisk strikkeveske! Hyggelig med en fin veske både på tur og hjemme! Tror løperen kommer til å bli lekker!

Grethe sa...

Å, så søt snemann fra forrige innlegg! Praktisk strikkemappe, gleder meg til snart å se strike-tøyet ... og gleder med til å møte deg på tirsday :))