mandag 10. september 2012

Kos på en regnværsdag / Enjoying a rainy day


Lørdag ble nok en regntung dag, men jeg fant ut at jeg skulle nyte dagen innendørs. UFOer har jeg mange av, og noen ganger lurer jeg på hvorfor det er blitt slik! Det er ofte bare bitte litt som skal til for å stryke de av UFO-lista. Det er ikke store greiene, men i alle fall fikk jeg ferdig et par grytekluter og et krusunderlag. Pulsvarmerne strikket jeg mens jeg var på ferie; nå er de sydd sammen og klare for bruk. I tillegg ble det framgang på et par andre småting, så nå er det bare å holde fokus.

Saturday was another rainy day, so I decided to enjoy the day by doing some handicrafts. I have many UFOs, and now and then I wonder why I haven't finished them at once. Well, it was very little things, but now I can cross off a mug rug and a pair of potholders on my UFO list. The wrist warmers was knitted when on holiday. Now they are ready for colder days. I also made a little progress on another UFO.

Ha ei flott uke! Have a wonderful week!

Oddbjørg

4 kommentarer:

Anonym sa...

busy ,busy, busy Oddbjorg,love your wrist warmers,what a good idea.xx

Michele sa...

Congratulation on getting a few cute items crossed off your list! That is always a good feeling :-)

Janes hobbykrok sa...

Hi hi, velkommen inn i gjengen med UFO. Du er jo godt i gang med å fullføre. Flotte pulsvarmere. Jeg følger med utover.

MarJE sa...

Hei,
Ja, det må av og til gjerast eit oppvask å få ferdige desse halvferdige som vert lagt til sides....kjekt når det er gjort.
Har kosa meg ei runde i bliggen din...mykje fint å sjå.
Ha ein fin dag.