lørdag 5. mai 2012

Lørdagsaktiviteter / Saturday's activities


I dag skal jeg kose meg med søm og strikk. Noen blå stoffer fra beholdninga skal bli starten på en ny løper. Innimellom skal jeg montere en barnegenser (kanskje to) og strikke videre på et par babysokker. Noen der ute som holder meg med selskap?

Today I want to enjoy myself by sewing and knitting. Some blue fabrics from my stash will be a start for a new table runner. In between I want to assemble a sweater (may be two) and do some progress on a pair of baby socks. Anyone out there in blogland who wants to join me?

Ha en kreativ dag! Have a creative day!

Oddbjørg

6 kommentarer:

Anonym sa...

you have been very busy,have a good weekend.xx

marina sa...

some knitting sounds wonderful especially in our cold weather but I am too busy with hexagons.
Happy crafting!

Laila sa...

Jada, eg held deg med selskap. Går litt frå og til syrommet.. Held på med ei toalettveske med ufatteleg mykje arbeid på, så eg må pause litt no og då... God helg!

Edny sine puslerier sa...

Du er produktiv;) Gleder meg til å se hva det blir;) Takk for kommentar, og der minte du meg på noe jeg egentli skulle skrive; -og det var at hva jeg fikk tilbake fra hemmeligheten, kommer i et annet innlegg;)

Grethe sa...

Ser flott ut;jeg håper du koser deg med mye strikking til de små i familien din.
Ha en kreativ helg :-)

Elin sa...

Islandsgenseren står på mi to do-liste også, til barnebarnet. Har mønster frå Rauma for 20 år tilbake i tid...
Godt arbeid!