fredag 1. januar 2010

A new year

Håper alle har hatt en fin start i det nye året.
Takk for kommentarer på det siste innlegget mitt! Mange har spurt hvor mønteret på spisebrikkene kommer fra. De er å finne i Elisabeth Gjones bok " Den store lappeboken - inspirasjon, fagevalg, blokkmønster. Boken kom ut i 2001. Jeg liker mønsteret godt og har sydd brikker i andre farger tidligere. Det blir nok ikke siste gang jeg benytter meg av det.

I hope you all have had a good start on the new year.
Thanks for all the comments on my last post! Many of you have asked where to find/buy the place mats pattern. The pattern is from a Norwegian book written by Elisabeth Gjone - "Den store lappeboken - inspirasjon, fargevalg, blokkmønster". I like the pattern very much, so this is not the first time I've used it. Definitely not the last time either.

Har startet det nye året med strikking, men nål og tråd er ikke langt unna :-)

Have started the new year with knitting, but needle and tread are not too far away :-)

3 kommentarer:

Country Nanny sa...

Dear Oddbjorg, I wish you:
Sweetest Sunday,
Marvelous Monday,
Tasty Tuesday,
Wonderful Wednesday,
Thankful Thursday,
Friendly Friday,
Successful Saturday.
Have a great Year!!!
LOL
Elisa

Angelikas quilts and knits sa...

Tak for info :-) jeg maa en tur paa biblioteket for at finde bogen.

Sølvis blog sa...

Derfra var det ja, den boken har jeg i mine gjemmer ett eller annet sted.